Robes - quelque chose de beau




        Zapewne każda z was lubi czasami włożyć na siebie sukienkę. Powiem wam, że ja do jakiegoś czasu miałam trudności z ich noszeniem. Kiedy w szkole obchodziliśmy jakieś święto to z trudem przychodziło mi ubrać sukienkę.  
        Problemem było zapewne to, że sukienki, które miałam najzwyczajniej w świecie nie podobały mi się oraz zupełnie do mnie nie pasowały. Czułam się w nich źle i nie mogłam doczekać się powrotu ze szkoły do domu. Dopiero rok temu przekonałam się do sukienek i od jakiegoś czasu lubię chodzić w nich nawet na co dzień... Zawdzięczam to mojej pierwszej naprawdę ładnej sukience. Wiem to śmieszne, ale tak właśnie było. Moja "kolekcja" sukienek wygląda tak :








a Wy.. jak czujecie się w sukienkach? 
Miłego dnia :)



4 komentarze:

  1. biała z H&M jest piękna ♥ druga też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, każda coś w sobie ma :) Kiedyś i ja nie przepadałam za kiecuszkami, jednak teraz mam takie, w których najchętniej chodziłabym cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki <3 Bardzo podobają mi się Twoje białe sukienki koronkowe :D Śliczne są !

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń