Retourner à l'école

 


     Już za kilka dni po raz kolejny powitamy naszą kochaną szkołę. Nie wiem jak wam, ale mi wakacje minęły w błyskawicznym tempie, a nic pożytecznego przez te dwa miesiące nie zrobiłam.
     Ostatnio udało mi się wybrać na małe zakupy do szkoły, praktycznie nic więcej mi nie trzeba jak zeszytów, kilka książek i długopisów.
     W tym roku postawiłam na Empik. Duży wybór zeszytów przykuł moją uwagę. W oko od razu wpadły mi te cudowne kwiatuszki, są bardzo dziewczęce i wyglądają prześlicznie. Każdy zeszyt posiada kartkę do wypełniania z podstawowymi danymi właściciela.
     Cena nie jest niska, ale ze względu na to, że idę do drugiej liceum odpada mi kilka przedmiotów, których uczyłam się przez poprzednie lata. Po za tym z religii i matematyki byłam zmuszona kupić zeszyt bardziej prosty. Dlatego pozwoliłam sobie na małe szaleństwo :)
   
    Kołonotatnika : 12,99zł                        Duży zeszyt: 7,50zł                   mały zeszyt: 4,50zł
















20 komentarzy:

  1. piekne zeszyty ja rowniez uwielbiam motyw kwiatów lub krajobrazow na okladkach :)
    zapraszam na glosowanie, na blogu wszystko opisane, dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zeszyty, podobne kupowałam w przeszłości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię :) mam teczkę, segregatory, kiedyś miałam zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zeszyty, bardzo lubię motywy kwiatowe i sama mam ich wszędzie pełno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi równiez wakacje minęły błyskawicznie, niestety... :( mam nadzieje, ze nim się obejrzymy bedą kolejne :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana koniecznie zajrzyj na mojego bloga- w najnowszym wpisie grafiki do pobrania, które idealnie będą nadawały się do wklejenie do Twoich cudownych zeszytów:)
    Zachęcam do obserwacji, będzie mi ogromnie miło jeśli weźmiesz udział w rozdaniu i swoją aktywność będziesz wykazywała w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zeszyty:) Mogłabyś poklikać w linki u nas? Byłybyśmy bardzo wdzięczne:) +może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwiatowe motywy wyglądają ślicznie <3
    Pozdrawiamy!
    http://nieoczywiste69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wracam na uczelnię dopiero za miesiąc :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zeszyty :) ja mimo wszystko preferuje te tanie, bo i tak potem kartki przydają się tylko do ogniska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te zeszyty :) Powodzenia w szkole, ja zaczynam zajęcia dopiero w październiku ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zatęskniłam za szkołą ;)

    OdpowiedzUsuń