Young by Jacques Battini


              Przychodzę do was dzisiaj, aby pochwalić się moją nową cudowną mgiełką do ciała od Jacques Battini. Wystarczyło powąchanie zatyczki, żebym zapachem była już oczarowana. Ostatnio na zakupach w Hebe dopadłam szafeczkę z promocjami. 
           Ustawiony był tam cały szereg mgiełek o różnych zapachach właśnie tej marki. Pierwszy, który wylądował w moich rękach był właśnie Juicy Berry( szoczyste jagody ), od razu się zakochałam, a buteleczkę włożyłam do koszyka. Dostępne są również inne zapachy takie jak Oriental Cherry (orientalna wiśnia), Fresh Melon (świeży melon), Spiced Mango (przyprawione mango), White Musk (białe piżmo). Oczywiście sprawdziłam każdy po kolei i wygrały jagody, ale o tym już nie ma co dyskutować, bo każdy ma inny gust. 
           Zapach jest świeży i słodki oraz utrzymuje się zadziwiająco długo jak na 15zł. Solidnie wykonana buteleczki o pięknych kolorach, jeszcze bardziej zachęcają do ich kupna. W moim pokoju od rana pachnie jagodami i truskawkami przez poranne użycie mgiełki. 
















12 komentarzy:

  1. Słyszałam sporo o tym mgiełkach, podobno są extra !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jeszcze nie wypróbowałaś, to jak tylko będziesz mieć okazje to musisz :)
      Zapachy są cudowne, szczerze polecam ;)

      Usuń
  2. Muszę ją wypróbować, bo jeszcze nie miałam, a mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już samo opakowanie przykuwa wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego u mnie nie ma Hebe :/ ja bym się skusiła na Fresh Melon :)) a w jakiej one są cenie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam je na promocji za 15zł, ale z tego co się orientuje bez przeceny dostaniesz je za 20zł :)

      Usuń
    2. Szkoda że dostępne tylko w Hebe :/

      Usuń